dinsdag 9 juli 2013

Gehaakt kussen

Nu ik vakantie heb, heb ik alle tijd om half-afgemaakte projecten af te ronden. En dat zijn er veel ;-). Ik ben altijd wel met 10 verschillende dingen bezig. 



Vandaag mijn kussen afgemaakt. Ik vond in de Anna een leuk patroon. Een deel ervan heb ik gebruikt en een deel zelf verzonnen. Ik heb een paar keer een stuk uitgehaald omdat het op een gegeven moment teveel bobbelde, dat heb je snel met rondhaken. 

Ik had nog een roze kussen en daar heb ik het haakwerk op vastgenaaid.




Ik ben er helemaal bij mee, het is gemaakt met dezelfde kleurtjes als mijn poef die ik eerder haakte. Uiteraard met Drops Paris :-).


8 opmerkingen:

  1. ThatÅ› very nice, I must do similar multicolour one! Thanks for inspiration

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am in love with these type of patterns at the moment and your cushion is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! En wat een mooie kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die anna ligt hier ook....zal er toch eens moeten aan beginnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker vrolijk kussen. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Carinia, What a very beautiful pillow case, I think... Would you please add google translate to your blog so all us English speaking crocheters can read your lovely blog. thanks Hugs Judy

    BeantwoordenVerwijderen